Monday 9 March 2009

Girl


Titel: Girl
Techniek: Airbrush
Gemaakt: februarie 2009

5 comments:

  1. heyaa
    deze is anders wel heel goed, hyperrealistisch jong! Dus pakt maar dat dit portret heel goed gelukt is :p

    xx

    ReplyDelete
  2. ja das waar :) Bwa het oog valt niet echt op, alle ja ik kan totaal ni met airbrush werken, dus vink dees al heel chique. Brengt da binnen voor De Belie :p is zien wa welke 'kritische blik' die er op werpt :p

    xx

    ReplyDelete
  3. ja, de belie..meestal vind die mijn lelijkste tekeningen mooi en degeen waar da ge dan het langst aan bezig zit vind ze dan maar niks. Das maar een rare vind ik, ook die manier van doen enzo, en vooral dien humor, ik weet nooit echt of die nu een grapje maakt of niet, dan zit ik daar maar wat en zegt ze altijd "vinde het ni grappig ofwa?"... :p

    ReplyDelete
  4. jeroeeeen, die is echt keeimooi :)
    ge moogt da wel eens maken van mij ;)

    ReplyDelete
  5. shiiiiiiiit:D magnifique!
    ziej dat zitten voor mij ook keer te tekenen?:D
    makker ge zijt echt zot
    x

    ReplyDelete